Meten is weten...

Of je nu huizen verkoopt of informatietechnologie, op een gegeven moment moet een ‘klant’ kiezen. In sprookjesland natuurlijk maar één keer en daarna komt de klant terug. Lang en gelukkig. Mooi sprookje.


Maar...


De klant blijft ‘kiezen’. Veel aanbod weinig keus en daarvan krijgen klanten kiespijn. Vanzelfsprekendheid maakt kiezen eenvoudig. Maar voordat iets van zelf spreekt moet zelf weten wie die is! Dat is degelijk en duurzaam ontwikkelen en daar houden de meeste aandeelhouders niet van. Toch zeg ik doen. Een deltaplan levert meer op dan een vinger in de dijk. Meet de ‘R’ in ROI op termijn en niet per kwartaal.


(Zie ook@)

volgende zaak >03-vreemd.html
< vorige zaak01-soort.html
hck rmijnhoofd.html
wie ben ikwiebenik.html
wat doe ikwatdoeik.html
zakenzaken-1-2.html
contactcontact.html
linksLinks.html