Kan dat niet efficiënter...

Hoe trim je als organisatie de inkoop van de broodnodige en essentiële ‘strategische creativiteit’? Uit onderzoek van het innovatieplatform bleek dat de creatieve sector behoort tot de minst zelf organiserende sectoren van Nederland.  -?- Dat klinkt negatief maar hoe meer ‘creatieven’ hun eigen ding doen hoe meer onderscheidend vermogen er beschikbaar komt voor de inkopers van die creativiteit lijkt me. Als je voldoende beoordelingsvermogen in huis hebt gekoppeld aan een goede strategische visie, kun je dus je eigen marketing doen en dat maakt je onafhankelijk en flexibel. Welke organisatie wil dat nou niet?


De meeste productiefactoren zijn tegenwoordig (2011) nauwelijks nog specialismen te noemen. Je kunt dus relatief meer investeren in je merkwaarde als je weet hoe je effectief strategisch creativiteit kunt inkopen en inzetten...


Zie ook (@).

volgende zaak >09-perceptie.html
< vorige zaak07-spiergeheugen.html
hck trimmenmijnhoofd.html
wie ben ikwiebenik.html
wat doe ikwatdoeik.html
zakenzaken-1-2.html
contactcontact.html
linksLinks.html