De beste plek...

Positioneren is nog steeds een gebruikelijke methode om je positie ten opzichte van ‘de concurrentie’ te bepalen. Ik begrijp het principe van positioneren maar krijg er vaak mijn hoofd niet omheen. Je bent wie je bent en het is de intrinsieke motivatie van de klant die bepaalt of jij zijn aandacht krijgt of niet. Dat wil niet zeggen dat je jezelf niet kunt veranderen maar de praktijk leert ons dat dat processen zijn die tijd kosten. Tijd is geld dus ik heb me heel vaak afgevraagd hoeveel zin het heeft te positioneren als we niet de tijd krijgen om op de gewenste positie te komen? De investeringen die moeten worden gedaan hebben vaak meer dimensies dan wordt gedacht dus is ook hier is het zien van het verschil tussen je ambitie en haalbaarheid belangrijk. Er is namelijk een verschil tussen waar je je product of dienst wilt -en kunt positioneren!

volgende zaak >14-veldtocht.html
< vorige zaak12-hnw.html
hck positionerenmijnhoofd.html
wie ben ikwiebenik.html
wat doe ikwatdoeik.html
zakenzaken-1-2.html
contactcontact.html
linksLinks.html