hck pitchenmijnhoofd.html
wie ben ikwiebenik.html
wat doe ikwatdoeik.html
zakenzaken-1-2.html
contactcontact.html

Waar komen bedrukte koffiemokken,

vergulde golfballen en met bier

gevulde Supersoakers* vandaan?


Nou, van mij. Ik heb in het verleden herhaaldelijk van deze ludieke aandacht-trekkers moeten bedenken. De spreekwoordelijke ‘bobbels’ in de envelop. Ik bied alsnog mijn excuses aan.


Dan wil ik je ook nog voorzichtig waarschuwen voor het ‘old-boys’ netwerk. Prima zolang het over je gezamenlijke hobby's gaat. Als het over je onderneming gaat raad ik je aan de eer aan jezelf te houden.

Ik heb jarenlange ervaring binnen bureaus en ik weet dat die zijn ingesteld op een gegeven hoeveelheid rendement per uur per klant. Meer medewerkers betekent meer ‘overhead’. Wil jij die betalen?


Schrap dus onmiddellijk de bureaus die niet onderscheidend zijn. Laat je gevoel spreken. Is je indruk niet goed? Weg ermee. Kijk waarom en waarin een bureau goed is. Het is veel makkelijker om te veroordelen dan om toegevoegde waarde te ontdekken. Wat zoek je? Marketing? Status? Creativiteit? Visie? Ondernemerschap?


Als je een combinatie van kwaliteiten kunt vinden die een bijdrage leveren aan je doelstellingen zit je goed. Resultaat moet altijd prevaleren! Enfin je snapt het wel.


(*voor mensen van voor de revolutie. Een SuperSoaker is een waterpistool).

mailto:mailnaar@hetcreatiefkwartier.nl?subject=Als%20het%20gratis%20is%20doe%20mij%20er%20dan%20ook%20maar%20%C3%A9%C3%A9n...
De bekroonde
2e druk is uit!
Bestel gratis!
(klik hier)mailto:mailnaar@hetcreatiefkwartier.nl?subject=Als%20het%20gratis%20is%20doe%20mij%20er%20dan%20ook%20maar%20%C3%A9%C3%A9n...