hck gedaanmijnhoofd.html
wie ben ikwiebenik.html
wat doe ik
zakenzaken-1-2.html
contactcontact.html

Mike houd van mensen en merken...

Ik ben mijn hele werkende leven al bezig met het bouwen van merken en identiteiten. Daar ben ik heel goed in geworden en ik vindt het enorm leuk om te doen. Inmiddels weet ik dat je dit niet alleen doet en niet in een paar maanden. Dat het begint met ‘neutrale’ communicatie. Dat het over jou moet gaan en dat het een proces is dat niet meer hoort te stoppen.


Je bent geweldig dus vertel het!

Innovatie vindt alleen plaats als ideeën werkelijkheid worden. Als je wilt weten hoe je jezelf en/of je merk zo onderscheidend mogelijk op de kaart zet moet je alle dimensies van je merk(persoonlijkheid) in beeld brengen. Dat is waar het moet beginnen. Als je niet weet wie je bent, over wie ga je het dan hebben?

I’m with stupid >

Ik zie het nut niet van dikke rapporten of presentaties met veel tekst. Een goed concept of slimme strategie is duidelijk en vanzelfsprekend. Als ik het een kind niet kan uitleggen is het te ingewikkeld. Versimpelen kan echter heel complex zijn. Gelukkig heb ik daar een leuke en uitermate verhelderende methode voor die een oerdegelijke fundering legt. Die fundering is de stabiele basis waarop je constructief en succesvol aan jezelf en je ‘merk’ kunt bouwen.


Dus reken me maar af op...

Begrip, inzicht, snelheid, kwaliteit, integriteit, originaliteit, diepgang, hoge dosis creativiteit en inventiviteit. Indien gewenst opereer ik internationaal

en op locatie. Ik kan ook goed nee zeggen.